Lloc web de l'escola pública Anxaneta. Una publicació amb folre i manilles.

APP Sóc Anxaneta

Screenshot ImageScreenshot ImageScreenshot Image

APP de l'Escola Anxaneta. L'aplicació permet una comunicació directa entre el centre i els pares dels alumnes. Consta d'una primera pantalla de registre on s'identifica l'usuari. A continuació apareix un menú amb diverses opcions: secció de comunicats enviats per l'escola -ja siguin comunicats generals o personalitzats-, secció "Anxaneta" amb un enllaç a la web de l'escola, secció "AMPA" amb enllaç a la web de l'AMPA, secció "Macedònia" amb la informació relativa al servei de menjador, "Pagaments" per realitzar pagaments online i "Contacta" amb les dades de contacte de l'escola.

Descàrrega Google

Descàrrega Apple

AMPANOVA (Servei de pagament del centre)

targeta

INSTRUCCIONS BÀSIQUES

Per accedir-hi heu d’anar al següent web:   https://anxaneta.ampanova.com

Les dades d’accés són les següents:

Pels usuaris antics i no actualitzats:

Contrasenya: genèrica (123456) que us obliga a canviar quan entreu la primera vegada

Pels usuaris antics actualitzats:

E-mail: email personal registrat al sistema

Contrasenya: la que ja vau posar al sistema vosaltres

Pels usuaris nous de P3:

E-mail: email que vau donar al fer la preinscripció al centre

Contrasenya: genèrica (123456) que podeu canviar en el vostre perfil.

La primera vegada que entreu heu d’actualitzar les dades (email, contrasenya...) i ja estarà operativa. Aquest email servirà per a futures informacions i per a recuperar la contrasenya. Durant el registre no rebreu cap email de confirmació.

Podeu accedir a la nova plataforma a través de qualsevol navegador que estigui actualitzat (NO funciona amb l’Explorer) a les diferents plataformes (mòbil, tauleta i ordinador).

Per a qualsevol incidència d’accés podeu contactar amb l’empresa Ampanova (Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.) o amb la direcció del centre. Això té fàcil solució si podem parlar amb vosaltres directament.

Aquest nou servei identifica a les famílies a través dels pares/tutors i no dels alumnes (que estan vinculats) i totes les operacions les realitzen els tutors i trien per a quin fill/filla voleu actuar.

CONTACTE I XARXES

contacte

DESCRIPCIÓ

Email general d’escola