Lloc web de l'escola pública Anxaneta. Una publicació amb folre i manilles.

Orientacions EAP

#JOEMQUEDOACASA

ALGUNES ORIENTACIONS A FAMÍLIES PER PODER TREBALLAR AMB ELS ALUMNES

Benvolgudes famílies,
Són dies de quedar-se a casa, i que representen un repte per tots nosaltres!. Amb l’objectiu de poder acompanyar-vos, des de l’EAP (Equips d’assessorament i​ orientació psicopedagògica), treballem al costat dels centres educatius per donar suport a l’alumnat i a les famílies. Volem facilitar-vos algunes orientacions per gestionar aquests dies de confinament. Per aquest motiu hem elaborat un document amb recomanacions senzilles per als vostres fills i filles, que hem estructurat en 3 blocs i pensem que us poden anar bé:

El primer bloc, QUÈ ESTÀ PASSANT?, amb alguns enllaços per poder explicar la situació actual, i relacionat amb el coronavirus i la nostra gestió emocional.

El segon bloc, FEM UN HORARI I COMPARTINT RUTINES, amb diferents formes de poder establir horaris i rutines.

El tercer bloc, ACTIVITATS, MANUALITATS I JOCS amb un banc de recursos per poder dinamitzar el dia rere dia.  Desitgem que aquestes orientacions us puguin servir pels propers dies que ens tocarà viure en família dins de les llars, que les recomanacions que us facilitem en aquest document les pugueu adaptar a les necessitats dels vostres fills i filles i que vosaltres mateixos feu les adaptacions que us convinguin segons el nivell de desenvolupament del vostre infant.
Cuideu-vos molt famílies!
Cordialment,
EAP B-09 Mataró. Serveis Educatius de Zona Mataró.
TROBAREU EL DOCUMENT A L'ESPAI FAMÍLIES/DESCÀRREGA DE DOCUMENTS D'AQUESTA WEB

Escola Anxaneta© Mataró 2015. Tots els drets reservats - Carrer Solís, 2, 08301 Mataró, Barcelona  - Tel. 937 55 62 94
Design by Master Disseny

Si no canvia la configuració del seu navegador, vostè accepta el seu ús. Llegir més